יום שני, 4 בפברואר 2013

Repair-Lab – המעבדה שלך לתיקון מחשבים



שלום לכולם,
תחילה נציג את עצמנו, אנחנו Repair-Lab, מעבדת מחשבים מתקדמת לתיקון מחשבים ממגוון דגמים של חברות מובילות. אצלנו תוכלו למצוא מגוון שירותי תחזוקה למחשב כמו: החלפת זיכרונות, מאווררים, מעבדים, דיסקים קשיחים ועוד רבים איכותיים אחרים. המחשב שלכם בעל חשיבות רבה ובדרך כלל מצויים עליו נתונים שמאוד חשובים לכם: תמונות מטיולים מסוימים, מסמכי חשובים, תוכנות ועוד. במקרה של תקלה, אתם צריכים לבחור בנו – כך תקבלו את הטיול והשירות הטוב ביותר.

קצת מעבר למה שכולם מציעים

לRepair-Lab שירות מגיעים לקוחות רבים אשר מקבלים את מלוא תשומת הלב, ייעוץ מקצועי, הדרכה ושירות מקיף למגוון בעיות ותקלות. מה שמיוחד במעבדה שלנו, הוא שבנוסף לתיקונים שאנו מציעים אנו גם מספקים מענה אנושי וייעוץ בנוגע לתקלות ומסבירים ללקוחותינו כיצד לנהוג, האם כדי להם לתקן את המחשב או בכלל לרכוש מחשב חדש. בRepair-Lab תוכלו למצוא טכנאים ומומחים בעלי ניסיון של למעלה מ-10 שנים לתיקון מחשבים נייחים וניידים, עם כל הציוד המתאים, איתם תוכלו להיות בטוחים שהמחשב שלכם עובר טיפול מסור.

לRepair-Lab מגיעים עשרות לקוחות עם תקלות שונות אשר כל אחד מהם מקבל טיפול ויחס פרטני. בין אם אבד להם מידע מאוד חשוב כמו תמונות, או מסמכים חשובים, הטכנאים שלנו יעשו הכל על מנת לטפל להם בבעיה ואף להסביר איך להמנע ממקרים אלו בעתיד ולהhמנע מהוצאה כספית מיותרת בעתיד.

Repair-Lab תשמח לעמוד לרשותכם, כנסו לאתר שלנו http://www.repair-lab.co.il והתרשמו ממגוון השירותים המתקדמים שלנו.



תגובה 1:

  1. מסרתי מכשיר מסוג פלייסטיישן 3 לתיקון במעבדת "בלוטק" ברחוב י.ל פרץ 31א , תל אביב . נאמר לי שהתיקון יקח מספר ימים או אולי שבוע בגלל חג הסוכות, לאחר שבועיים ,שבהם התקשרתי אחת לכמה ימים והפקידה אמרה לי שיקח עוד קצת זמן ואין מישהו בכיר יותר לדבר איתו , הגעתי חזרה למעבדה לאסוף את המכשיר הלא מתוקן. בעל הבית היה שם ולאחר שניסה להסביר לי שהעבודה לוקחת זמן ממושך (שקר, החלפת הרכיב לוקחת כחצי שעה לאדם לא מיומן לפי עשרות סרטונים הזמינים ברשת) הוא הודה כי אין ברשותו את הרכיב וזה יקח עוד זמן . מסרתי את המכשיר למעבדה נוספת וכאשר פתחנו אותו יחדיו גילינו שהוחלף רכיב הכולל בתוכו את הרכיב הלא תקין , רכיב זה נלקח ממכשיר משומש , כנראה כנסיון לתיקון , אך מדובר ברכיב מדגם אחר של אותו מכשיר אך אינו תואם ולא יכול לעבוד גם אם יתוקן.

    חזרתי לבלוטק ולאחר שיחה קצרה בה ניסה בעל הבית למשוך אותי לשבוע הבא כדי לדבר עם הטכנאי שלו ( בינתיים עבר כמעט חודש) ולאחר שתעקשתי למצוא פתרון מהיר יותר הוא הודיע לי שאני לא מכיר אותי ושלום.

    השבמחק